Strony

27 czerwca 2014

Witajcie!

Hejka kochani.Dzisiaj zakończył się rok szkolny,a rozpoczęły się wakacje.I co za tym idzie? Moim postanowieniem na wakacje było założenie bloga i właśnie to zrobiłam.Na moim blogu znajdziecie wiele tematycznych postów,ale nie tylko.Mam nadzieję,że każdy znajdzie coś dla siebie.Postanowiłam napisać wam kilka faktów o mnie abyście lepiej mnie poznali.
  • Mam na imię Kinga i mam 13 lat.
  • Kocham psy.
  • Bardzo lubię tańczyć i śpiewać
  • Jestem zakupoholiczką :)
  • Jestem: V-lovers,Tinitas,Belibers i Selenators <3
Myślę,że tyle informacji o mnie wystarczy.Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie możecie śmiało pisać w komentarzu.Macie na koniec jeszcze moje zdjęcie :)
Życzę wam wesołych wakacji! Żebyście spędzili je jak najlepiej i niczego nie żałowali.Spędźcie je jak najlepiej z przyjaciółmi,rodziną.Do zobaczenia :)

9 komentarzy:

  1. Będę tu często wpadać :)

    http://dosiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe fakty ;D
    http://blog017.blogspot.com/2014/06/pozegnanie-z-klasa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo imienniczka! Ja również kocham psy <3
    Pięknie wyglądasz *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na wakacyjny konkurs! ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, będe tu często wpadać
    PS. Też życzę ci wesołych wakacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzę ;D Zapraszam do mnie : http://ludmi--olablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie się zapowiada ;))
    powodzenia w blogosferze :))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na fandomach się nie znam, ponieważ słucham zupełnie innej muzyki... ale życzę Ci powodzenia w blogowaniu. Zawsze miło jest witać sympatyczne osoby :)
    Dołączam do witryny czytelników.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)
    ________________
    Zapraszam do mnie. Enjoy-every-moment00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo to wygladasz slicznie w tej sukience :) buziaki

    OdpowiedzUsuń