30 lipca 2014

TMI TAG

Cześć kochani ! :*

Dziś przychodzę do was z popularnym tagiem - TMI TAG ( Too Much Information )
Pomyślałam,że może chcielibyście się trochę więcej o mnie dowiedzieć.Jakby co,jest to skrócona wersja.


1. Co masz na sobie ?
Mam na sobie sukienkę z pepco,w kolorowe paski.
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Nie,to były tylko zauroczenia.
3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Nie.
4. Ile masz wzrostu ?
172.
5. Ile ważysz ?
54 kg.
6. Jakieś tatuaże ? 
Nie,ale w przyszłości chciałabym sobie zrobić.
7. Jakiś piercing ?
Nie.
8. Ulubiona para telewizyjna/filmowa ?
Leon i Violetta z serialu "Violetta"
9. Ulubiony serial ?
Seriali oglądam bardzo dużo min. : Violetta,M jak Miłość,Na wspóplnej,Na dobre i na złe i często oglądam różne seriale na Disney Channel.
10. Ulubiony zespół ?
Nie słucham zespołów.
11. Ile masz lat ?
Mam 13 lat.
12. Znak zodiaku ?
Byk  :)
13. Ulubiony cytat ?
Never Say Never.
14. Ulubiona aktorka?
Selena Gomez i Martina Stoessel.
15.Ulubiona restauracja?
Mcdonald's
16. Ulubiony kolor ?
Turkusowy i pudrowy róż.
17. Głośna muzyka czy cicha ?
Głośna.
18. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna ?
Pobawić się z psem albo do pokoju i słucham piosenek.
19. Jak długo zajmuje ci prysznic ?
Ok. 20 min.
20. Jak długo zajmuje ci się przygotowanie rano ?
30 min. ze wszystkim
21. Czego się boisz ?
Ciemności.
22. Jaką książkę ostatnio czytałaś ?
Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku".
23. Miejsce które chcesz odwiedzić ?
Tak najbardziej chciałabym odwiedzić Francję,Hiszpanię i Disneyland, nie licząc domów moich idoli :D
24. Ulubiona potrawa ?
Spaghetti.
25. Powód dla którego założyłaś bloga.
Czytałam wiele innych blogów i sama chciałam spróbować i tak jakoś prowadzę :)

Mam nadzieję,że tag wam się spodobał i mogliście trochę lepiej mnie poznać.Na sam koniec mam dla was kilka inspiracji.














8 komentarzy:

  1. Czeekałam na ten tag :D fajnie go zrobiłaś, też lubie sel ^-^
    Milego dniaa! :D




    juliettsdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag. Uwielbiam go czytać/oglądać ^^

    Kliknęłabyś w link lub banner Choies? Będę bardzo wdzięczna :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi i śliczne zdjęcia :))

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*
    Obserwujemy? Daj znać, a zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów :)


    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBL. szczegóły na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog i post, lubię ten tag :)

    http://w-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tag super ;) Można się dowiedzieć trochę o tobie :)
    Zapraszam do mnie: diaryjulietteflowery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tag super !
    może wpadniesz ?
    a może obs za obs?
    http://r-marti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń