10 lipca 2014

Ulubieńcy czerwca.

Hejka kochani.Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami czerwca.Wiem,że trochę się opóźniłam z tym postem,ale kompletnie o nim zapomniałam.No więc z kosmetyków mam ulubione 3 rzeczy:
Suchy szampon batiste

Pomadka  maybelline baby lips

Ostatnią rzeczą jest tonik afronis,o którym opowiadałam wam w ostatnim poście.

Ulubiona piosenka: Klik
Ulubiony film:    
W tym miesiącu oglądałam bardzo dużo filmów i trudno było mi zdecydować,który był najlepszy,ale uświadomiłam sobie,że był to film "LOL".Naprawdę jest on niesamowity.Jeżeli ktoś go jeszcze nie oglądał to serdecznie polecam.

Ja teraz jadę na miasto kupić dziadkowi tort na urodziny,a wam życzę miłego dnia :) 

14 komentarzy:

  1. hmmm ciekawy post i blog uwielbiam posty z ulubieńcami miesiąca i miło sie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Baby lips <3 a suchy szampon chce wypróbować teraz w Biedronce jest za 10,99zł :)
    Obserwuje i myślę,że również zaobserwujesz
    KaroweLove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje posty i to w jaki sposób je piszesz. Czasami gdy starczy mi czasu czytam je kilka razy. Jestem pewna że wiele z Nim osiągniesz niż dotychczas osiągnęłaś bo jest po prostu genialny <3
    Jeśli jest taka możliwość zrobiłabyś posta ze swoimi sposobami na nudę, jakieś przemyślenie lub DIY? Z chęcią zobaczyłabym takie posty w Twoim wykonaniu :*

    http://szczyptanastroju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten suchy szampon i pomadka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :)
    http://wiu-wiuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam zamiar kupić pomadkę baby lips tylko nie wiem jaką kupić. :)
    Fajny nagłówek. :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    wikta-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadkę też uwielbiam co do suchego szamponu to go nie lubię :/

    http://scarlettandpanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Suchy szampon stał się ostatnio bardzo popularny :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię te kosmetyki :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wszyscy lubią baby lips :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń