14 lipca 2014

Zdrowy tryb życia.

Hejka.Dzisiaj przychodzę do was z postem o zdrowym trybie życia.Postanowiłam właśnie zacząć taki tryb,jako że są wakacje i jest więcej wolnego czasu.Codziennie wieczorem biegam sobie 15-20 min. Bieganie może być przyjemne, można zabrać ze sobą psa i posłuchać muzyki.

Chyba każdy zna piramidę zdrowego odżywiania :)

Lubicie różne koktajle z owoców? Bo ja uwielbiam 

A może myśleliście o zamianie niektórych produktów,które jecie na bardziej zdrowe? Macie kilka propozycji:
Czekoladowy batonik na owocowo-zbożowy?
Napoje gazowane na wodę?
Czekoladowe płatki na truskawkowo-zbożowe?

 Niektóre składniki możecie właśnie tak zmienić i będziecie się po troszeczku zdrowo odżywiać,ale oczywiście potrzebny jest do tego wysiłek fizyczny,czyli sport,ale to zależy już od was jaki sport będziecie uprawiać.

Mam nadzieję,że post wam się spodobał i zachęciłam niektórych do zdrowego trybu życia.A wy stosujecie jakąś dietę? Piszcie w komentarzach,chętnie poczytam :)









10 komentarzy:

  1. Wow! Świetny blog oraz post :D Widać że wiesz co robisz bo świetnie ci to wychodzi ;) Sądzę że wielu osobom dałaś do myślenia pisząc o zdrowym odżywianiu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dawna planuję sobie taki tryb życia, a i tak mi nie wychodzi :D Ale postaram się zastosować do twoich porad :) W sumie tak pobiegać "z muzyką" to nie jest taki zły pomysł. Można umilić sobie tym bieganie ♥ Fajnie, że to przedstawiłaś w poście.
    Zapraszam do mnie, nowy post :) http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też postawiłam na zdrowe wakacje i póki co idzie bardzo dobrze. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Postanowiłam dokładnie ta samo z bieganiem : ) fajny post :)
    http://aleksandrabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na diecie od 2 lat i schudłam kilka kilo, więc jest dobrze :) Tak naprawdę te "zdrowe" batoniki i "zdrowe" płatki mają okropny skład ! Emulgatory, skrobie modyfikowane, cukry proste i złożone. Lepiej samemu sobie coś zrobić w domu :) Póki sezon na owoce to robię przetwory - naturalne i zdrowe dżemy i konfitury. Korzystajmy z owoców lata :)


    Zapraszam do mnie ! : http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się prowadzić od dłuzszego czasu zdrowy tryb życia i bardzo to polubiłam! nie przepadam za słodyczami i napojami i uwielbiam sport <33
    ciekawy blog ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. omg co drugi blog ma notkę o tym :o
    Znam piramidę dobrego odżywiania, ale nie przestrzegam jej. lol

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, motywujący. Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja staram się zdrowo odżywiać. Świetny post-takie lubię :)
    zapraszam do zaobserwowania ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedstawiłaś super zamienniki. Ja jem zdrowo i chcę to ciągnąc dalej :)

    OdpowiedzUsuń