Strony

29 sierpnia 2014

Haul z cholandii

Hejka kochani! Witam was po króciutkiej przerwie.Nie dodawałam postów przez kilka dni,ponieważ musiałam zregenerować siły,przemyśleć parę rzeczy no i przygotować posty dla was.A więc dzisiaj przychodzę do was z haul'em.Pewnie wiecie, jak wam już wspominałam byłam w Holandii i kupiłam tam całkiem sporo rzeczy,więc postanowiłam wam je pokazać.Prawie wszystkie rzeczy będą z actiona.Na prawdę mogę wam polecić ten sklep jeżeli jeździcie za granicę.Nigdy nie widziałam takiego świetnego sklepu.Byłam tam kilka razy i za każdym razem jak wychodziłam z rodzicami mięliśmy pełny koszyk aż rzeczy wypadały.Nie dość,że tam wszystko jest czego sobie zapragniecie to jeszcze ceny.Wiecie jakie są tam ceny? -SZAŁOWE.Na prawdę świetny sklep.Trochę się rozpisałam, więc przejdźmy do pokazywania i oglądania tych rzeczy.
Pierwszą rzeczą jaką kupiłam jest zestaw do robienia bransoletek loom band.

Tipsy,olejki zapachowe

Torba,bransoletki,patyczki zapachowe.

ręcznik,koszula mgiełka i słomki :) 

termometr elektryczny,taśmy,naklejki na paznokcie,markery,pasek,zegarek

Segregator,teczki,organizer na kosmetyki i podręczna kosmetyczka z przyborami do paznokci.

Trochę ubrań.

torba,leginsy

Różne przybory do szkoły :) 

kredki,bryloczki 
2 piórniki,korektory,kredki,perfum,latarka z laserem.

Bez słodyczy,by się nie obyło :D 

A więc to byłyby moje zakupy z Holandii.A wy kupiliście sobie coś fajnego w te wakacje? 
Jeżeli chcecie więcej hauli piszcie w komentarzach.
Do zobaczenia!


4 komentarze:

  1. Jejku ale duży haul *__*
    Tak , ja także w wakacje kupiła zestaw Loom Bands :)
    Ślicze rzeczy kupiłaś.
    Mm. jaki różowiutki zegar *___*
    Zapraszam http://forgive22.blogspot.com/2014/08/zima-juz-niedugo-planowany-zakup.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. To żeś se nakupywała! heheszki! Widze ręcznik z Violetty :3
    http://hola-tu-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny haul :)
    Najlepszy zegarek ♥
    No i słodycze :D
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny ten zegar!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń