21 września 2014

10 things that make me happy.

Hejka kochani.Dzisiaj przychodzę do was z postem,który będzie opowiadał o dziesięciu rzeczach,które czynią mnie szczęśliwą.Trzeba się z nich cieszyć i je doceniać.Zawsze,gdy o nich myślę to mam bardzo pozytywną energię w sobie.Oglądałam bardzo dużo filmików o tej tematyce,ale jeszcze nie widziałam żadnego posta na blogu o tym,więc postanowiłam,że go dla was napiszę.Jest niedziela i jak zwykle jutro do szkoły.Tak na prawdę w weekendy mam tylko czas na ogarnięcie wszystkiego,przeczytanie książki,odrobienie lekcji,zrobienie pracy na konkurs czy też spotkanie ze znajomymi.Ten czas tak mnie pędzi,no ale w tym roku postanowiłam sobie,że będę miała lepsze oceny i będę bardziej zorganizowana,a więc trzeba działać.No dobrze przejdźmy już do tych przyjemności.


♥Herbata- Nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty.Piję ją w każda porę roku.Nie ważne czy jest ciepło czy zimno.Gdy wypiję herbatę na śniadanie,dostaję takiej pozytywnej energii.Uważam,że herbata może wszystko naprawić,gdy jesteśmy smutne,gdy chce się nam płakać.A więc herbata musi być.

♥Podróże- Uwielbiam podróżować.Nie ważne czy w Polsce czy za granicą.Możliwość wyjazdu gdzieś,zobaczenia nowych miejsc,to jest wspaniałe.Zawsze mogę zrobić zdjęcia,podzielić się nimi  z wami na blogu.

♥Muzyka- Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.Jest ona wszędzie i ciągle nas otacza.Zawsze,gdy gdzieś jadę samochodem,czy autobusem do szkoły,zawsze biorę ze sobą słuchawki i słucham piosenek,aby ten dzień stał się przyjemniejszy.

♥Koncerty- Gdy mam możliwość pojechania na koncert moich idoli.To jestem tak uradowana,że skaczę z radości.Zawsze lubiłam jeździć na koncerty i słuchać piosenek moich idoli na żywo,ponieważ to zupełnie inaczej brzmi.niż przez radio czy też laptop.

♥Filmy,seriale- Uwielbiam oglądać filmy,seriale.Najbardziej takie romantyczne,zagadkowe.Zawsze lubię sobie wieczorem wziąść popcorn i położyć się pod kocyk i sobie coś pooglądać.

♥Książki- Zawsze czytam jakąś książkę.Ogólnie wolę sobie sama wybierać książki jakie mam czytać,niż np. lektury,które pani od Polskiego zadaje.Bardzo fajnie jest tak sobie usiąść wieczorem,zapalić świeczki zapachowe,wziąść herbatę i odpłynąć do innego świata książki.

♥Przyjaciele- Gdy jest mi smutno i mam jakieś problemy,zawsze zwracam się do moich przyjaciół.Oni zawsze mi pomogą i nigdy nie odmówią.Uwielbiam z nimi spędzać czas i się wygłupiać.

Zdjęcia- Zawsze gdy gdzieś jestem robię zdjęcia.Praktycznie wszystkiemu,jedzeniu,sobie,naturze. Uwielbiam robić zdjęcia,upamiętniać te chwilę,żeby o nich nie zapomnieć.Fajnie tak po kilku latach je obejrzeć i zobaczyć jak to się wszystko zmieniło.

Makijaż-Maluję się rzadko,zazwyczaj na zdjęcia i czasami w weekendy.Jak już to biorę pomadkę,tusz i cień do powiek.Maluję się po to,aby czuć się lepiej.Gdy jest ponuro,zimno na dworze,lubię tak rozweselić swój dzień.Wybierając tusz,szminkę po prostu to sprawia uśmiech na mojej twarzy.

♥Gotowanie- Bardzo lubię gotować.Robić różne desery,próbować nowych rzeczy.Jeszcze bardziej się cieszę,gdy innym to smakuje.Bardzo często robię w niedzielę dla swojej rodziny babeczki,czy też galaretkę z bitą śmietaną.

To by było na tyle w tym poście.Mam nadzieję,że się wam spodobał,bo trochę się nad nim napracowałam.Zachęcam wszystkie blogerki do napisania tego posta.Jeżeli napiszecie taki post to zostawcie w komentarzu mi linka do niego,z chęcią przeczytam,bo uwielbiam takie posty,pełne energii.A u was co sprawia,że jesteście szczęśliwi?
                                                               Do zobaczenia!







9 komentarzy:

  1. Mamy podobne upodobania, mnie najbardziej uszczęśliwiają zdjęcia, przyjaciele i muzyka. :)

    Zapraszam też do siebie! ;* http://byolqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestesmy w stu procentach różne :)
    Fajny post , zapraszam do mnie :
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wyobrażam sobie życia bez muzyki!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka i przyjaciele :)
    http://szczerymokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też to samo uszczęśliwia :) Oprócz makijażu, chociaż lubię tak się czasem pomalować :3
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna notka :) zdjęcia takze :)
    zapraszam do mnie :d http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że te same rzeczy czynią nas szczęśliwymi, u mnie jest to szczególnie fotografia :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń