1 września 2014

Luźny post o szkole.

Hejka kochani.Jak tam rozpoczęcie roku szkolnego? Jaki macie plan lekcji? U mnie jest całkiem fajny.Teraz nie będę miała za dużo czasu,ale postaram się pisać dla was posty na zapas.W sumie trochę się cieszę,że wracam do szkoły,fajnie tak znowu wpaść w rutynę.No ale ja uważam,że codziennie moje życie przez najbliższe 10 miesięcy będzie takie samo czyli śniadanie-->szkoła-->lekcje-->obiad-->serial-->sen I tak w kółko.No niestety,ale musimy przetrwać ten rok szkolny i myśleć już o kolejnych wakacjach.No ale popatrzmy na to z drugiej strony.Szkoła w sumie nie jest aż taka zła,pomijając to,że tyle sprawdzianów,lekcji i wczesnego wstawania,ale w szkole dzieją się też fajne rzeczy.Może znajdziecie tam swoją przyjaciółkę? pierwszą miłość? Wszystko się okaże :) Ja już będę kończyła i pakowała się do szkoły.Dam wam jeszcze kilka inspiracji,aby umilić wam ten rok szkolny.Postaram wam się jeszcze dodać w tym tygodniu stylizacje do szkoły.







Życzę wam samych dobrych ocen i miłego roku szkolnego.
Do zobaczenia! 

4 komentarze:

  1. nie wiem co napisać ale powiem że bardzo super czytało mi się ten post ;-)
    http://olciaapiszebloga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemnie sie czytalo , powodzenia dalej ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://olawidera.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę pół na pół :/
    U mnie w nowej notce możesz z resztą przeczytać o rozpoczęciu roku ;>
    Super inspiracje ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń