Strony

28 września 2014

TAG:My idols.

Hejka kochani.Dzisiaj chciałabym wam trochę poopowiadać o moich idolach.Wiem,że lubicie tagi,a dawno nie pisałam żadnego,więc postanowiłam napisać.

Selena Gomez- Selenators jestem od 3 lat.Pamiętam,gdy byłam mała, miałam jej pełno zdjęć na telefonie i ciągle słuchałam jej piosenek.Kocham ją za to,że nigdy się nie poddaje,zawsze dąży do swojego celu,pięknie śpiewa i ma niesamowity talent aktorski,wszystkie filmy z nią oglądałam i stały się moimi ulubionymi.Chodzą plotki,że Justin i Selena wrócili do siebie,nie wiem czy to prawda,ale jak tak to się bardzo cieszę.


Justin Bieber- skoro wspomniałam już,że moją ulubioną parą jest Jelena,to mogliście się domyśleć,że również jestem Beliebers.Jestem nią od niedawna,bo od 2 miesięcy.Na początku lipca ( w te wakacje) postanowiłam,że obejrzę sobie film "Never say never" o Justinie Bieberze.I gdy obejrzałam ten film,pokochałam go,zaczęłam słuchać jego piosenek i go bardzo kocham.

Martina Stoessel-Tinitas jestem od półtora roku.Zaczęło się od serialu "Violetta" Uwielbiam ją.Ma niesamowity talent aktorski.Ślicznie śpiewa i jest piękna.w 2015 r. będzie en vivo w pięciu miejscach w Polsce,a mianowicie w Warszawie,Wrocławiu,Krakowie,Poznaniu i w Toruniu.Ja na pewno wybieram się do Torunia.


Ariana Grande- Arianators jestem od 3 miesięcy.A więc co by tutaj powiedzieć.Jest taka słodka,ma śliczny głos.Bardzo ją podziwiam,ponieważ ma swój styl,nie wstydzi się go i w nim gustuje.

Lucy Hale-Już ostatnią moją idolką jest Lucy Hale.Lucynators jestem od miesiąca.Pamiętam,że na początku sierpnia obejrzałam Historię Kopciuszka "W rytmie miłości" i właśnie ona grała tam rolę główną.Bardzo spodobał mi się jej głos,więc zaczęłam słuchać sobie jej piosenek.A od niedawna oglądam serial "Pretty Little Liars" w którym ona również gra.Zakochałam się w tym serialu.Jest mega.Kto go jeszcze nie oglądał to polecam.Ja jestem obecnie na 2 sezonie.


A więc to by było na tyle.Możecie wywnioskować,że do kilku fandomów wstąpiłam niedawno.W wakacje miałam sporo czasu i też oglądałam filmy,słuchałam bardzo dużo piosenek i tak to się właśnie stało.

A wy do jakich fandomów należycie? Napiszcie mi w komentarzach.
                                                                                                        Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Tez kocham Martine💕
    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Martina jest niesamowita, nie mogę uwierzyć, że jest ode mnie starsza tylko o rok, wygląda na zdecydowanie więcej! Świetny tag :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię Lucy chyba dzięki PLL jest świetną aktorką ale nie sprawdza się jako piosenkarka. :) Ciekawy post.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem Arianator ♥ fajny post :3
    obserwuje :) http://my-fleeting-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Selenator i Arianator<3
    Za Violetta nie przepadam.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tinistas <3
    Uwielbiam Martinę, jest kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kocham Selenę♥, Martinę♥ i Arianę♥
    Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż:)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucy Hale znam z Pretty Little Liars, bardzo fajna rola ;)


    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/10/123.html

    OdpowiedzUsuń