Strony

22 października 2014

Ulubieńcy miesiąca.

Witajcie moi drodzy.
Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami.Są to mianowicie ulubieńcy września i października.Bardzo szybko minęły te dwa miesiące.Wprawdzie październik się jeszcze nie skończył,ale niedużo zostało....Siedziałam nad tym postem trochę czasu,więc mam nadzieję,że wam się spodoba.





Pierwszą rzeczą jest krem do rzęs.Należy stosować go na noc.Przypadkiem,gdy byłam w biedronce właśnie zauważyłam ten krem.Postanowiłam,że go przetestuję.Sprawdził się na prawdę dobrze.Rzęsy już mi nie wypadają,tak jak kiedyś,widzę,że się regenerują.Po prostu ten krem odżywia nasze rzęsy.


Kolejną rzeczą jest jedwab do włosów z Joanny.Na pewno,gdy skończę tą butelkę,kupię sobie kolejną.Jestem tym jedwabiem na prawdę pozytywnie zaskoczona.Nadaje błysk naszym włosom,a na dodatek ślicznie pachnie.


Perfum Bruno Banani.Najlepszy jaki miałam.Jest on dosyć drogi,bo w Polsce kosztuje ok. 160 zł ,ale ja  kupiłam go za granicą i był tam o wiele tańszy.Zapach jest boski,nie da się go opisać.Wielkim plusem jest to,że utrzymuje się niesamowicie długo.


Mała próbka szamponu do włosów z Palmolive.Sprawdził się rewelacyjnie.Włosy wcale mi się nie elektryzowały,tak jak po niektórych szamponach.Na dodatek bardzo ładnie pachnie.


Ostatnią rzeczą z kosmetyków jest szminka z "Lovely" Gdy byłam w rossmannie,postanowiłam,że ją zakupię,ponieważ kolor jest prześliczny.Uwielbiam właśnie takie szminki o lekkim kolorze różu.Była za 10 zł,więc to też jest plus.
Zrobiłam słocze,tak miej więcej wygląda: 


W jesienne dni ciągle piłam herbatę.Chyba najwięcej w tym miesiącu piłam herbaty miętowej.Nie ważne czy takiej z torebek,czy z naturalnych liści od mojej babci :) Po prostu uwielbiam wieczorem usiąść obejrzeć sobie jakiś film,poczytać książkę i wrzucić się w ten klimat jesienny.




A co do filmów i seriali.W tym miesiącu nie oglądałam żadnych filmów,ale za to od wakacji oglądam serial "Pretty Little Liars" czyli "Słodkie kłamstewka".To jest chyba najlepszy serial jaki oglądałam.Uzależniłam się od niego i ciągle go oglądam :)

Przygotowałam dla was playlistę piosenek,których słuchałam w ostatnim czasie.


To by było wszystko w tym poście.Mam nadzieję,że przeczytaliście do końca :) Mam jeszcze do was prośbę,jeżeli znacie jakieś fajne filmy romantyczne,to napiszcie w komentarzu.W najbliższym czasie chętnie jakieś obejrzę.
Do zobaczenia!










5 komentarzy:

  1. ja tez lubie ten serial <3 super blog
    zapraszam do mnie xx

    http://vanilla-night.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam ten serial ;3
    Szkoda, że te perfumy są u nas takie drogie :/
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) przetestuje tą szminkę :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://victoorie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić tą szminkę.:) Wygląda pięknie!
    http://smallredcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te perfumy i też są moimi ulubieńcami

    OdpowiedzUsuń