1 listopada 2014

Co u mnie słychać?

Hejj Kochani.Nareszcie weekend,w ogóle go nie czuję,bo zanim się obejrzę będzie już poniedziałek.Ten tydzień tak jak i pozostałe były bardzo pracowite,ale też szybko zleciały.Po prostu nie mogę w to uwierzyć jak szybko leci ten czas.Z jednej strony się cieszę z tego szybkiego upływu czasu,a z drugiej nie.Okej może i szybko mija dzień w szkole,ale za to nie wyrabiam się z moimi obowiązkami codziennymi.Bardzo często jest tak,że przychodzę ze szkoły,zjem obiad i odrabiam lekcje do późna,potem jem kolację i idę spać.A gdzie jest czas na nauczenie się na sprawdzian/kartkówkę czy tez odpowiedź? Tak na prawdę w weekendy mam czas dla siebie,na bloga,obejrzenie jakiegoś serialu,przeczytanie książki. Czasami tego czasu nam brakuje,więc powinniśmy jak najlepiej z niego korzystać.







Od początku października rodzice mogą logować się na komputerze do dziennika elektronicznego.W sumie według mnie,nie jest to najlepszy pomysł.Nie chodzi mi mianowicie o to,że chcę zataić swoje oceny przed rodzicami,bo ja mówię swoim rodzicom o swoich ocenach,czasami dostaję dobre,a czasami złe i trzeba się z tym pogodzić.Ale chodzi mi o to,że ten dziennik elektroniczny bardzo często nie działa,zawiesza się,albo w ogóle nie da się na niego wejść i nauczyciele nie mogą wpisać tematu,sprawdzić obecności,a my nie możemy w domu zobaczyć naszych ocen.





Trochę się rozgadałam :) Ale musiałam poruszyć ten temat.Żeby na moim blogu nie było tylko postów tematycznych,bo nie każdy je lubi.Jeżeli chcielibyście na moim blogu takie właśnie inne posty,dajcie znać w komentarzu.
Napiszcie również co u was słychać,jak wy radzicie sobie z szybkim upływem czasu.
                                                               Do napisania :)

10 komentarzy:

  1. U mnie maase nauki :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też masa nauki.. Nawet usunęłam bloga przez brak czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. oj czas leci bardzo szybko, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie max duzo nauki, straaasznie ale co mam zrobić jak jestem w maturalnej ;p
    słoik dżemu- klik! zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mam czasu na nic :/ Dlatego weekend to dla mnie wybawienie! :D
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag ! :)
    Zapraszam do mnie może obs ? :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tak samo, dosłownie. był piątek, a teraz niedziela i jutro trzeba wstawać.

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci :) Ja mam w szkole dziennik internetowy od dwóch lat i wciąż są jakieś usterki, psuje się i tak dalej, ale można się przyzwyczaić :D Masz piękne włosy!:)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń