Strony

23 listopada 2014

Doceńmy to.

Wielu z nas ciągle narzeka.Chce więcej i więcej,nie zwracając uwagi na to
co już ma i nie doceniając tego.Nigdy nie będziemy szczęśliwi jeżeli będziemy tak postępować.Denerwujemy się z różnych powodów,a to że laptop się zacina,a to że rodzice każą posprzątać nam pokój,kłótnia z koleżanką.Ale pomyślcie sobie,że gdy w tej chwili narzekamy na nasze "wielkie problemy" to inni mają o wiele gorzej.Rodzice późnym wieczorem wołają cię przez okno,że musisz już wrócić do domu na kolację,bo jest już późno,a my się wtedy denerwujemy.Wiele osób marzy o tym,żeby rodzice go zawołali przez te okno "kochanie choć już do domu" niestety nie mają rodziców i tego nie usłyszą.Wybrzydzamy jedzenie jakie zrobi nam mama,a dzieci z Afryki w ogóle nie mają co jeść,pić nie mogą nawet zadbać o swoją higienę,bo nie mają pieniędzy na mydło.Takich przypadków jest mnóstwo.Wiem,że nie jest to takie łatwe,gdy nam się coś nie udaje i narzekamy,pomyśleć o innych,którym nie układa się w życiu i przechodzą cierpienia,ale warto chociaż spróbować.Coś natknęło mnie na napisanie tego posta.Nie wiem co,ale niektóre wydarzenia sprawiają,że staram się inaczej spostrzegać świat i ludzi wokół siebie,bo kiedyś może nam ich zabraknąć.
     A wy jakie macie zdanie na ten temat?
Nie byłam ostatnio na sesji zdjęciowej,więc nie mam wam do pokazania zdjęć jakiejś stylizacji,ale wpadłam na pomysł,że wstawię wam moje zdjęcia z facebooka.Każde jest inne.Postanowiłam,że to będzie fajny pomysł,lepiej mnie poznacie.Niektóre są z tego roku,niektóre sprzed kilku lat.Ale to wy zdecydujecie jak dużo się one różnią,jak się zmieniłam.
Do zobaczenia!







11 komentarzy:

  1. bardzo miły post :) w wolnym czasie zapraszam do siebie : http://catchyname11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia *.*

    Zapraszam :)
    http://paper--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Trzeba docenić co się ma a nie ciągle narzakać i zazdrościć innym!

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W 100 % masz rację. Ładne zdjęci a<3
    Zapraszam do mnie :
    http://kofanaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja po co narzekać żyjmy chwilą i życiem :)
    Jesteś bardzo śliczna <3
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie na nowy post :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/11/tangle-teezer-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Na pewno wpadnę w wolnej chwili

      Usuń
  6. Dobrze, że w tak młodym wieku masz takie dojrzałe przemyślenia, to dobrze o Tobie świadczy. Śliczna Ty i zdjęcia. [onlybyme7.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak czy siak zdjęcia są świetne jak zawsze.
    Obserwujemy? Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ;D
    1968basweca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam ostatnio podobny post u mnie :)
    Masz 100% rację!
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/lights.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba,żyć chwilą. Bardzo ładne zdjęcia.
    Wymiana obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń