Strony

4 listopada 2014

Kompleksy.

Hejka kochani dzisiaj chciałabym poruszyć temat kompleksów.Najbardziej to dotyczy dziewczyn,które zawsze znajdą coś w sobie co im się nie podoba.Najczęstsze kompleksy związane są zazwyczaj z naszym wyglądem:A to,że jestem za brzydka,za gruba,mam odstający nos i moja waga nie jest idealna.
Ale dziewczyny...przecież nie o to w tym wszystkim chodzi.Nie ma na tym świecie chodzących ideałów więc nie porównujcie się do nich.Jedna będzie miała za krótkie nogi,druga odstające uszy,a jeszcze trzecia za wielki nos,ale trzeba się pogodzić z tą naturą.




Jeżeli chodzi o figurę.Pijcie dużo wody,zdrowo się odżywiajcie,ćwiczcie,ale nigdy się nie głodujcie.To może doprowadzić tylko do silnych chorób.Znajdźcie sobie motyw przewodni.Ale pamiętajcie,że to nie stanie się z dnia na dzień,nie schudnie 7 kg. w 3 dni,to wymaga poświęcenia,więc nie poddawajcie się tak szybko.



Najważniejsze jest to,żeby mieć wsparcie.Wygadajcie się i wypłaczcie komuś.Może to być kuzynka,brat,siostra,przyjaciółka,mama czy też wujek,ważne abyście kogoś takiego mięli.Nie zamykajcie się w sobie ani się nie tnijcie,bo to jest najgorsze co może być.Bo co chcecie przez to osiągnąć? W niczym to nie pomoże,a prędzej odbierze nam życie.Każdy z nas ma kryzys,ale trzeba jakoś przez niego przejść.Nie z fałszywym uśmiechem lecz ze łzami,ale trzeba wierzyć,że to minie.



Więc pamiętajcie.Nie przejmujcie się tym co myślą o was inni.Najważniejszy nie jest wygląd lecz charakter.Bo co jeśli ktoś będzie ładny,ale w środku pusty? Wszystko przeminie i będzie dobrze :)
                 


7 komentarzy:

  1. Śliczny blog. Fajnie piszesz i fajne zdjątka.
    Zapraszam do mnie :)
    przemekadamczyk.blogspot.com

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz :) Twój blog może być inspiracją dla wielu dziewczyn, które mają kompleksy i porównują siebie do innych dziewczyn, wytykając przy tym swoje wady. :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/ U mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Zapraszam do mnie : http://olczii-blog.blogspot.com/2014/11/stop-hejterom.html <- Nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Ja mam kilka kompleksów ale staram się o nich nie myśleć ....

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :) Lepiej skupić się na swoich zaletach,atutach,a nie na wadach :)

      Usuń
  5. Super napisane. Ja nie mam kompleksów na punkcie swojego wyglądu :)
    Obserwuję
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kilka kompleksów :) może wspólna obserwacja?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń