8 listopada 2014

Podróż marzeń - miejsca,które chcę odwiedzić.

                                                                 Hello ♥
Jak widzicie po nazwie będzie to post o mojej podróży marzeń.Fajnie tak sobie pomarzyć i pooglądać zdjęcia tych cudownych miejsc.Jako,że ja uwielbiam podróżować,zwiedzać różne miejsca,to w przyszłości bardzo chciałabym zwiedzić właśnie te miejsca.Może w następne wakacje coś się uda? To się okaże :)

                                                                      New York♥
Jest to wielkie miasto,interesujące i nowoczesne.Wiele osób marzy by pojechać to tego miasta i ja jestem jedną z tych osób.


                                                                      Londyn♥
Magiczne miasto! Jest tam pięknie.Tak kolorowo,złoto.


                                                                      Paryż♥
Miasto miłości.Chyba każdy chciałby odwiedzić te miasto.Wraz z nim Francję i oczywiście miejsce moich dziecięcych marzeń Disneyland.Mój młodszy brat bardzo chce pojechać do Disneylandu więc może da się mamę przekonać w przyszłości

Kreta♥♥

Dubaj ♥

To jest właśnie takich 5 miast,które najbardziej chciałabym odwiedzić.Kto wie,może w przyszłości uda mi się tam pojechać :) A wy jakie miasta chcielibyście odwiedzić?
Jakoś nie miałam pomysłu na posta i postanowiłam,że taki może się wam spodobać.


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post, ja na pierwszym miejscu chcę odwiedzić Londyn! ♥

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/11/q.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Helsinki, Madryt, Barcelona, Berkeley, oczywiście Nowy Jork i Londyn, ale najbardziej właśnie pierwsze trzy :)

    OdpowiedzUsuń