14 listopada 2014

Prawdziwy przyjaciel.

Wielu z nas potrzebuje bliskości,wsparcia,zaufania poprzez drugą osobę,mowa tu konkretnie o przyjaciołach,Szukamy ich na siłę,ale zupełnie niepotrzebnie.Przyjaciel to ktoś ważny w naszym życiu,możemy się mu zwierzyć z naszych problemów,poprosić o pomoc,powygłupiać się.Niestety trudno jest takiego przyjaciela znaleźć.Niektórzy z nas mają go już od przedszkola,a niektórzy ciągle na niego czekają.



Ale przecież nie warto szukać ich na siłę.Przyjaciele przyjdą w odpowiednim momencie i czasie.Jeżeli będziemy ich zmuszać do przyjaźni to nic z tego nie wyniknie.Najpierw najlepiej mieć grupkę koleżanek,znajomych,a nie fałszywych przyjaciół,którzy nagadają na ciebie,gdy tylko się odwrócisz.




Więc pamiętajcie,że przyjaciel to jest prawdziwy skarb i trzeba go szanować,dbać o niego.Nie być tylko przy nim kiedy nam pasuje,tylko go wspierać w trudnych chwilach.
A wy macie prawdziwych przyjaciół? 


7 komentarzy:

  1. W dzisiejszych czasach prawdziwy przyjaciel to największy skarb. <3
    Każdemu jest potrzebna bliska mu osoba c:

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niewielu przyjaciół którym mogę w pełni zaufać, ale są za to najlepsi na świecie. :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam niewielu przyjaciół w realu natomiast w internecie udało mi się poznać osoby które są dla mnie jak najlepsi przyjaciele. Wiem że może to dziwne , ale czasem jest tak że w rzeczywistości nie ma osoby która chce tylko ciebie i twojej przyjaźni , zazwyczaj osoby te są fałszywe i tylko czekają na twoją porażkę a udają twoich przyjaciół.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że przyjaciela nie można szukać na siłę, bo on sam przyjdzie :) ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój chłopak jest moim najlepszym przyjacielem :)) może wspólna obserwacja?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Zapraszam : http://hanaundhana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam swoją prawdziwą przyjaciółkę, przyjaźnie się z nią już 9 lat.,

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń