Strony

29 listopada 2014

Zacznij żyć! - Życie jest tylko jedne

Heii! Dzisiaj chciałabym was trochę zmotywować i przekazać wam dużo mojej pozytywnej energii,więc też dlatego taki tytuł posta.Nie wspominałam wam tego na blogu,ale uwielbiam się wygłupiać.Jestem jeszcze młoda i chcę się wyszaleć,poznawać nowe osoby,zwiedzać różne miejsca,śmiać się bez umiarkowania i po prostu być sobą.A co u mnie wiąże się z byciem sobą? Głupota,wygłupianie się :) Po prostu o wiele lepiej rozmawia mi się z osobą,która ma chęć do życia,jest pozytywnie do niego nastawiona,uśmiechnięta,czerpie jak najlepiej z tego życia,a nie z osobą,która ciągle jest ponura, poważna i nawet nie ma poczucia humoru.



Wiele osób tak myśli i ja jestem również tego samego zdania,żeby ryzykować jak najwięcej,próbować,ćwiczyć aż do upadłego.Moim zdaniem lepiej żałować tego co się zrobiło,a nie  ciągle użalać się nad sobą czego to się nie zrobiło,zastanawiać się "co by było gdyby..."


Jak każdy z was wie życie jest tylko jedne i nikt za was niego nie przeżyje,więc wykorzystajcie to.Ryzykujcie,śmiejcie się,wygłupiajcie,poznawajcie nowe osoby,zdobywajcie nowe doświadczenia,a także umiejętności,zwiedzajcie nowe miejsca.Róbcie tak,żeby was to uszczęśliwiło,a nie kogoś z waszego otoczenia.Wyszalejcie się na maxa,bo później nie będzie już na to czasu.Właśnie bardzo często słyszę od osób starszych,że zamieniliby się ze mną wiekiem,dobrą kondycją i właśnie od tych osób macie podane argumenty i atuty,dzięki którym możecie zacząć wykorzystywać dane nam życie.


Mam nadzieję,że przekazałam wam trochę tej pozytywnej energii.Szykuję dla was serię postów,ale jakich to już dowiecie się niedługo,więc zaglądajcie na mojego bloga i wyczekujcie niespodzianki,a niedługo się ona pojawi.

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam mówić z osobami pozytywnie nastawionych do życia :)
    Ponurzy , ludzie ... wtedy zarażają mnie smutkiem .
    Ja nigdy nie ,, gdybam '' nie ma sensu . trzeba podejmować decyzje odpowiedzialnie , nawet jak zdarzy się popełnić błąd , mówi się trudno idzie się dalej .
    Zapraszam do mnie ! Może będziesz miała chęć wpaść :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/11/tangle-teezer-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, zgadzam się z tobą w 100% ! A zwłaszcza z tym, że lepiej coś zrobić niż nie zrobić i potem zastanawiać się, co by było gdyby. Zmotywowałaś mnie :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń