26 grudnia 2014

Summer vs Winter

Hejka kochani.Dzisiaj przychodzę do was z porównaniem dwóch cudownych pór roku,a mianowicie lata i zimy.Wszystko ma swoje plusy i minusy,tak mają też pory roku.Więc wypiszę wam moje spostrzeżenia dotyczące tych dwóch pór roku.Wybiorę również jedną porę,którą lubię najbardziej.
                                                             LATO-PLUSY
 opalanie się
♥ wakacje
♥ słońce
♥ basen
♥ jezioro,morze
♥ wyjazdy
♥ spotkania z przyjaciółmi
♥ wstawanie,o której godzinie się chce
♥ oglądanie filmów i seriali w nocy
♥ poznawanie nowych osób
♥ zwiedzanie świata
♥ ciepełko
♥ krótkie spodenki
♥ sukienki
♥ crop topy
♥ czuć wolność
♥ zakupy
♥ przejażdżki rowerem
♥ pikniki
♥ kolonie
♥ zdjęcia w plenerze
♥ spędzanie czasu na dworze
           






                                               MINUSY:
-upał
- czerwone plecy po opaleniu się i nieprzespane noce
- ciągle trzeba nosić przy sobie wodę

Minusów nie mam zbyt wiele :)

                                                      ZIMA-PLUSY




coraz bliżej świąt
♥ przerwa świąteczna
♥ ferie
♥ sanki
♥ kulki śnieżne
♥ choinka
♥ świąteczna atmosfera
♥ świecidełka
♥ świeczki
♥ herbata + cieplutki kocyk
♥ filmy,seriale pod ciepłą kordełką
♥ dłuższe spanie o godzinę
♥ śnieg
♥ gorąca czekolada
♥ prezenty
♥ wigilia klasowa
♥ pierwsze półrocze za nami
♥ rozmowy o świętach
♥ mikołajki
                 


                          MINUSY:
- grube ubrania
- mróz
- odmrożone ręce,nogi,nosy
- chłodne wiatry
- koledzy nacierają cię śniegiem
- dużo wypadków
- korki na jezdniach
- śliskie drogi
- choroby i przeziębienia


Jak widać minusów w zimie jest więcej,więc się pewnie domyślacie,że bardziej wolę lato.Uwielbiam tą porę roku ♥ Ale każde pory roku lubię na swój sposób.

A wy napiszcie mi w komentarzach,jaką porę lubicie bardziej zimę czy lato? I za co ją lubicie?

17 komentarzy:

  1. Lato jest moją ulubioną porą roku, pewnie dlatego iż mamy wtedy wakacje, jednak zima też jest cudowna ze względu na śnieg i święta! :D

    http://closeyoureye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ulubionej pory roku bo każda ma w sobie ''to coś''
    obserwuje
    skvth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. LATO WYGRYWA <3
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardziej podoba się lato :)
    http://lillyyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nudzę w wakacje, bo nie wiem co mam ze sb zrobić. :)
    Wolę zimę!
    Pozdrawiam, Gabi z: gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. trudno mi wybrać pomiędzy latem, a zimą. Obie te pory roku mają w sobie coś magicznego. Lecz jeśli mam już wybierać to chyba zima. Wtedy wszystko jest pokryte białym puchem, takie magiczne, inne. Nie ma drugiej takiej pory roku.

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie i lato i zima mają tle samo plusów i minusów,tu za ciepło,tu za zimno xD
    Osobiście uwielbiam jesień-to bieganie po kolorowych liściach,spacery w deszczu...
    Ładne zdjęcia,obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie: 1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko mi wybrać, bo bardzo lubię i zimę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, za każda pora roku jest na równi fajna, każda ma plusy i minusy :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam bardzo lato! Mam wtedy urodziny, są wakacje, można długo siedzieć na dworze i jest wtedy bardzo fajnie:) Jednak zima nie jest taka zła, uważam, że każda pora roku ma w sobie cos:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham lato. Wakacje, spontaniczność piękne wspomnienia. W zimę nie można sobie pozwolić na spontaniczne wyjścia bo szkoła i w ogóle szybko robi się ciemno :C

    Zapraszam na mój blog :)
    http://bajecznyblogagnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wolę lato. Nienawidzę kiedy muszę się ciepło ubrać i jest ok.-25*C.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham te dwie pory roku po równo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Ja wolę lato podczas zimy i na odwrót. :)

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń