Strony

4 grudnia 2014

Zimowe,świąteczne inspiracje.

Hejka kochani.Mamy już grudzień.Jutro w szkole mamy Mikołajki.Właśnie dzisiaj zaczynam serię postów,którą wam obiecałam,a mianowicie,posty związane z tematyką świąteczną. Ostatnio zastanawiałam się jak udekorować swój pokój,dom,jakie ozdoby zrobić czy też kupić.Wpadłam na pomysł,żeby pooglądać zdjęcia świąteczny dekoracji i się zainspirować.I tak też zrobiłam.Chcę was również zainspirować tymi zdjęciami i przygotować do świąt.

























Gdy patrzę na te zdjęcia coraz bardziej chcę Świąt.Mam nadzieję,że was też zainspirowałam.Mam w planach napisać dla was kilka postów właśnie z tej serii świątecznej.Więc jeżeli macie jakieś szczególne życzenia i jakieś pomysły na te posty,to napiszcie w komentarzu. Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Świetny wpis <3
    Już naprawdę coraz bliżej święta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu grudzień szkoda tylko, że u mnie nie ma jeszcze śniegu ale poczekamy zobaczymy ;)
    Świetne inspiracje bardzo mi się podobają <3
    Jeżeli mogę doradzić myślałaś nad założeniem lampek w swoim pokoju bo to według mnie świetny pomysł ;)
    polianja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niestety jeszcze nie ma śniegu ;/ Dzięki za radę :) Myślałam właśnie,żeby zawiesić lampki na lustro :)

      Usuń
  3. Chciałabym udekorować mieszkanie tak mega świątecznie, super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm ciekawie ciekawie już czuję magię świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już udekorowałam swoje mieszkanie, mam choinkę, dużo gwiazdek, łańcuchy i mnóstwo świeczek. :) do świątecznego nastroju brakuje mi jedynie zapachu pierniczków, ale to dopiero w domu u rodziców będę robiła. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie udekorowałam swojego domu, ale oczywiście zrobię to już w przyszłym tygodniu ;) Święta bez Kevina to nie święta ! ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/
    PS. Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafione inspiracje. Mi brakuje Tylko pomarańczy i już czuję święta ;)

    OdpowiedzUsuń