2 stycznia 2015

Lazing.

Heii!


Tak mamy już nowy rok.Nowe postanowienia,nowe plany,zaczynamy już dążyć do spełniania swoich marzeń.Właśnie gdy zaczyna się nowy rok,nowy rozdział życia mamy taką migawkę,która pchnie nas żebyśmy planowali już rzeczy,które chcielibyśmy zrobić w tym roku.

Nowy rok to moment,w którym mamy nieodparte wrażenie,że chcemy zacząć wszystko od nowa.Szukamy wielu inspiracji,np. inspirujący film, inspirujące zdjęcia z tumblra.Świeży start i nowe możliwości,właśnie dlatego to wszystko robimy.


     Wiecie co? Jest już po 10,a ja nadal leżę w łóżku i leniuchuję,stąd tytuł posta.Nie wiem czy też tak macie,ale te dwa tygodnie tak mnie rozleniuchowały,że nawet nie chcę myśleć co będzie,jak znowu trzeba będzie wpaść codzienną rutynę szkolną.No,ale mam jeszcze 5 dni wolnego,bo do szkoły idę dopiero w środę.Przed chwilą zapisałam sobie postanowienia,cele i plany na nowy rok,które będę starała się zrealizować,jednym z nich jest częstsze udzielanie się na blogu,więc się postaram.Bo przecież czym byłby nowy rok bez jego planowania i nowych postanowień? :)


   Dzisiaj tak na szybko chciałam do was coś napisać.Natchnęło mnie coś,żeby napisać posta nie typowo tematycznego,tylko życiowego.Więc jeżeli taki wam się spodobał dajcie znać w komentarzu.

    Do napisania! 

23 komentarze:

  1. Mam ogrom postanowień :D
    Mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 Powiedz mi skąd masz tło, bo mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci, aby ten rok był pełen kreatywnego myślenia oraz wytrwałości w postanowieniach noworocznych, abyś (tak jak napisałaś) częściej udzielała się na blogu i miała na wszystko czas.
    Obserwuję:
    Pozdrawiam serdecznie: DDdiamond-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pełno postanowień dlatego chcę dążyć do celu. Szczęśliwego Nowego Roku i zapraszam do mnie. ^^
    Dzisiaj u mnie na blogu mała recenzja książki. Zachęcam do przeczytania i komentowania.
    http://spacjaenterkropkacom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na ten rok nie mam postanowień, bo w sumie nie wiem, co chcę zmienić.
    Happy new year!
    Http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też postanowienia spisane już na kartkę :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przez te 2 tygodnie wolnego całkowicie się przestawiłam i teraz wstaję o 13 xD Co do postanowień to w tym roku żadnych nie mam ;) Śliczne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje postanowienia są na moim blogu, zapraszam: http://werablog-life.blogspot.com
    Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! Powodzenia w spełnianiu postanowień ;) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co roku postanawiam rzucić palenie i co roku mi się nie udaje

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, też tak mam, nawet nie chce mi się wstać na śniadanie.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Prześliczne zdjęcia. :)
    http://momentformezosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia! :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, nowy rok=nowe postanowienia, miejmy nadzieję, że każdy będzie się ich trzymał :)
    Pozdrawiam.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. szczęśliwego nowego :)

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 4900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie bardzo dobrym rokiem i że uda Ci się spełnić wszystkie postanowienia. :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Co roku są jakieś postanowienia, które czasami spełniasz, a czasami też nie :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetny uśmiech ;)
    Zostałaś nominowana do LBA, więcej informacji u mnie na blogu.
    http://gaabaai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) Chyba mamy podobne nazwiska haha ;) Piękne zdjęcia :)

    Może wspólna obserwacja daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia ! ♥
    Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post :) może wspólna obserwacja ? daj znać u mnie
    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń