1 marca 2015

Childhood.

♥Hejjii ♥
Wiecie,jestem trochę dziwna...powinnam odrobić lekcje na jutro i trochę się pouczyć,ale co tam Kinga nie chce nawet myśleć,że jutro o 6:30 musi wstać do szkoły.Jest parę minut po 19,więc postanowiłam,że jeszcze dzisiaj coś do was napiszę,bo w końcu jest niedziela,a znając życie w tygodniu pewnie nie będę miała na to czasu.Nie czuję się ostatnio za dobrze,pisząc mam na myśli to,że moje gardło zaraz wystrzeli w kosmos,mam straszny kaszel i na dodatek zatkane lewe ucho...no po prostu żyć nie umierać.Dzisiejszy dzień spędziłam całkiem okej,byłam dosyć długo na dworze i z tego powodu się cieszę,bo w końcu była niedziela,nie przepadałam nigdy za niedzielami ,według mnie były jakieś przymulające,ale ostatnio coraz bardziej się do nich przekonuje.



Ostatnio po mojej głowie spacerowały dziwne myśli.Wiecie co? Zaczęłam się tak zastanawiać,jak to było dawniej...i wiecie co wywnioskowałam? W pewnym stopniu zazdroszczę moim rodzicom tych starszych czasów,w których żyli i byli wtedy małymi dziećmi..może i nie było internetu,komputerów,była bieda,ale wtedy dzieci nie przesiadywały ciągle w domu przy tych laptopach,telewizorach,bawili się od rana do wieczora na dworze,skakali po drzewach,przeżywali niesamowite przygody i ja tego im zazdroszczę.Jak byłam młodsza też było super,wszyscy wychodzi na dwór nawet ci starsi i bawiliśmy się do wieczora w podchody,chowanego..A teraz? Teraz każdy siedzi w domu przy tym internecie...Denerwuje mnie to serio.Chciałabym aby na kilka miesięcy rodzice pozabierali te wszystkie sprzęty elektroniczne,internet i żeby było jak dawniej.Żebyśmy bawili się na dworze.Rodzice opowiadają mi tyle zabawnych i ciekawych historii z dzieciństwa,a co ja będę miała powiedzieć moim dzieciom? Moje dzieciństwo było bardzo ciekawe.... (siedziałam przy laptopie i oglądałam telewizję) .Z tego postu możecie wywnioskować,że brakuje mi trochę tego dzieciństwa i tamtych czasów.


♥Miłego poniedziałku♥

12 komentarzy:

  1. Masz rację, moje rodzeństwo (ponad 20 lat) opowiadają mi jak bawili się cały czas na dworze w różne, samemu wymyślone zabawy. W ich życiu Internet pojawił się dopiero w gimnazjum, a mieli wspaniałe dzieciństwo. Myślę, że mimo wszystko Internet stał się zbawieniem i przekleństwem obecnych czasów, pozdrawiam
    http://my-black-pants.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia , bardzo ładny design i cudowny post. Będę tutaj zaglądać :)) Zapraszam do mnie : http://katy-and-judyth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ciekawe kto je robił

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dokładnie dzisiaj to samo! Zero lekcji, do tego jakieś przeziębienie mnie bierze! Masakra! Za niedługo piszę testy gimnazjalne :D porażka
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez strasznie zazdroszczę moim rodzicom czasów w których się wychowali- nie to co teraz- dzieci internetu wszędzie haha :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tak patrze na ten Twoj cieniutki sweterek na zdjeciach to chyba juz wiem skad to gardlo chore;)) kuruj sie dziewczyno, bo wiosna idzie;))

    www.czarnekrolestwo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tobą. Ja też czasem zazdroszczę rodzicom, dziadkom tych czasów. :)
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne włoski :*
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, mimo biedy nasi rodzice mieli ciekawsze i pewnie radośniejsze dzieciństwo. Ale już nie byłabym taka pewna, czy można to samo powiedzieć o pokoleniu dziadków. Moja babcia jako kilkuletnia dziewczynka musiała przez rok tułać po Polsce, po tym, jak z rodziną musieli uciekać z Warszawy, gdzie wybuchło powstanie. Dziadek jako nastolatek własnoręcznie musiał zarzynać zwierzęta gospodarskie, aby mieć co jeść... Nasze czasy mają wiele wad, ale (przynajmniej w tej chwili) są bezpieczniejsze.
    http://nocturne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey!

    Sehr toller Post und ich werde ab jetzt auf jeden fall deinen Blog öfters ansehen! :)
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei schaust!

    Liebe Grüße,

    WMBG




    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń