10 maja 2015

a little something.



Hejka kochani , jak wam mija kolejny tydzień szkoły? U mnie jest całkiem okej, ostatnio mieliśmy w szkole tydzień zdrowego odżywiania, w związku z tym,że nasz szkoła promuje zdrowie i brała udział w konkursie "Zdrowo jem , więc wiem " . Powiem wam, że to naprawdę świetny pomysł, bo codziennie ( przez tydzień ) , na drugiej lekcji jedliśmy śniadanie z nauczycielami,a na trzeciej wszyscy uczniowie szli na dużą halę i przy muzyce ćwiczyliśmy przez 13 min - można było się przy tym nieźle pośmiać, ale dość już o tej szkole.










Wiosna już do nas przyszła, a wraz z nią chęć do robienia wiosennych zdjęć, więc ostatnio na takie się wybrałam i postanowiłam wam je pokazać, żebyście na 100% wczuli się w ten wiosenny klimat.









12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjecia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super taka akcja o zdrowym odżywianiu! Sliczne zdjecia<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, zakochałam się w zdjęciach! *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjecia!

    http://mvthilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kwiaty :) bardzo ładne zdjęcia
    aisakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tulipany <3 Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam u mnie na serię fotograficzną :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia wyszły naprawdę bardzo ładnie :***

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink.com? To dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń