Strony

10 sierpnia 2015

It's more than music.





Muzyka? Czym dla mnie jest? Jest to rzecz bez której nie wyobrażam sobie normalnego funkcjonowania.Pewnie stanowi ważny element w życiu większości z was.Kształtuje nasz charakter jak i nawet styl ubierania,wpływa na nasz język i zachowanie.Czym byłby wieczór z gorącą herbatą,chwilą odpoczynku lub poranny spacer ale bez muzyki w tle odzwierciedlającej nasz aktualny humor? - nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić.Z reguły kiedy jesteśmy smutni słuchamy smutnych piosenek,a tryskając optymizmem wybieramy te pozytywne , mimo że powinniśmy robić to na odwrót.Zdecydowanie mogę stwierdzić,że wiele z piosenek jest w stanie przenieść nas w inny świat,choć na chwilę odcinając się od codzienności.
   Gdy włożę słuchawki, po czym włączę piosenkę dostaję pozytywnego kopa,cieszę się jak opętana - tak działa na mnie muzyka.Jest tajemnicza,magiczna,czarująca,smutna ,a zarazem wesoła.Może występować w wielu obliczach,ale przenosi nas w inny świat,pozwalając się odprężyć.Muzyka nadaje życiu sens,

"Nie ważne czego słuchasz,ważne by muzyka trafiła w twoje serce"














A jak na was wpływa muzyka?

22 komentarze:

  1. Ja słucham muzyki zależnie od humoru. Słuchając jej, odrywam się od rzeczywistości. Ślicznie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą w 100%.
    Myślę że świat bez muzyki nie mógł by istnieć :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!
    http://olczii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham słuchać muzyki szczególnie rano jadąc autobusem do szkoły. Włączam swoją ulubioną piosenkę i totalnie zapominam gdzie jadę - coś pięknego ;)
    Bardzo podoba mi się twoja bluzka, jest ciekawym elementem stylizacji.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post - stylowka4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia , masz niezwykłą urodę ;)
    ja zwykle słucham muzyki wieczorami, zwykle decyduję wtedy na dosyć spokojniejsze nuty
    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię słuchać muzyki, ale nie potrafię tak jak niektórzy nic nie robić poza jej słuchaniem :]
    Od czasu do czasu włączam radio i słucham jej, ale uważam, że podczas słuchania jej i w miarę możliwości tłumaczenia sobie szybko tekstów w jakiś sposób dociera do mnie głębiej <333

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie muzyka potrafi uspokoić w każdym momencie, i zawsze sprawi że poczuję się lepiej :)
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z tobą dlatego nie rozumiem jak niektórzy mogą zmuszać innych do słuchania tego co oni lubią np. ktoś słucha Justina Biebera ale wszyscy dookoła mówią żę on nie potrafia śpiewać i bla bla totalnie tego nie rozumiem
    http://my-fleeting-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka szczuplutka jesteś, śliczne włoski :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. na mnie muzyka wpływa relaksująco
    świetnie sie prezewntujesz
    mogłabys poklikac u mnie ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Muzyka towarzyszy mi od dawna i nie wyobrażam sobie bez niej życia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!
    Ja nie wyobrażam sobie życia bez muzyki !
    patrycjablogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Jestem tu pierwszy raz ;)i mi sie podoba
    Co do muzyki muzyka jest częścią nas;)
    Jesteś bardzo ładna moja koleżanka tak jak Ty miała jasne brwi!!!
    Jak będziesz chciała to zmienić możesz iść do salonu kosmetycznego na hennę brwi kosztuje nie wiele (ok 5zł) wygląda bardzo naturalnie i sprawi ze będziesz jeszcze ładniejsza!!!
    Sama zobaczysz różnicę a rodzina Ciebie nie pozna!!!
    Tak mała nie zgryźliwa sugestia!!!
    Zapraszam do mnie
    http://rogatyaniol19.blogspot.co.uk/2015/08/ja-juz-wybraam-swoja-firme-z-ktora.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię, mam blond włosy dlatego też mam jasne brwi, jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza.Fakt, mam w planach zrobić sobie hennę brwi, ale na razie mam jeszcze na to czas ;)

      Usuń
  13. swietny post, zapraszam do mnie <3
    brooksso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham sluchać muzykę :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę bardzo podobnie, muzyka towarzyszy nam na każdym kroku życia. Mam identyczną obudowę na telefon :)

    Zapraszam do mnie!
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki :D To jest to co daje mi kopa do działania :)
    Właśnie założyłam nowego bloga, serdecznie proszę o odwiedziny i komenarz jeśli blog Ci się spodobał :) http://selfishbyd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wyobrażam sobie życia bez muzyki !
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Muzyka uzupełnia moje życie. To jest coś fantastycznego :) Kiedy idę biegać to niezbędna jest muzyka i słuchawki! Tak samo jest, jeśli idę na dłuższy spacer czy np. rower :) Świetne zdjęcia! W wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, muzyka ma na mnie bardzo duży wpływ, potrafi w kilka sekund zmienić moje samopoczucie. Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: Mój Blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń